lørdag 26. september 2009

Sukkerbomben og menn som hater kvinner

for idag er det lørdag! Og vi har vært i bursdagen til barnas oldemor. Ungene storkoste seg, og spiste kake og mye annet godt som sto på bordet. Lille Terror har vi bevisst holdt unna sukker, gjorde det med Prinsesse IF og. Først nå siste tiden at hun har begynt med godteri til lørdagsgodt faktisk. Anyway, her er konklusjonen: Lille Terror blir ei energibombe utav en annen verden med sjokoladekake innabords. Han har knapt sovet supp, kun den lille på vei til oldemor, og ikke f*** om han skulle legge seg. Hørte han på babycallen der han lå og skravlet leeenge etter han normalt sett skulle ha sovet. Jupp, null sjokolade på han på en god stund ennå. Og mens jeg først babler om han, så null sutt annet enn under dupp idag og. *stolt*

Ungene fikk cherroxer idag, kjempestas! Prinsesse IF fikk en råååsa pysj og, og lille Terror ei lue, for det ER ganske kaldt ute enkelte dager og vi har vel strengt tatt hatt nok runder med ørebetennelser på de begge vil jeg påstå.

Og så til dagens store begivenhet! "Menn som hater kvinner". Helt seriøst, jeg har lest boka, og den var ikke bare fantastisk, men mer enn det. Kan ikke beskrive den rett og slett, og så så jeg filmen... Dette tror jeg må være første tilfellet noensinne at jeg mener at filmen er like bra som boka. Om noen som leser dette ikke har lest boka eller sett filmen; LES DEN OG SE DEN!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar