tirsdag 15. september 2009

Dagen derpå

Nei, jeg er ikke fyllesjuk, men skulle vel nesten ønske at jeg var det. Jeg er ikke fornøyd med valget! Så absolutt ikke! Så skulle vel ha drukket for å glemme. Skitvalg! Og ja, vi stemte på søndag vi, så derfor har jeg lov å sutre og, nemlig!

Igår var jeg faktisk ute på vift sammen med barna. Jentungen skulle til legen, og vi tok bussen ned. Nå er vi fått endelig astmadiagnose etter en lang lang utredning og, så da er det bare å svelge fakta og klare å godta det. Vel, sånn er det bare, så da er det bare å gjøre det beste utav det. Hun fungerer fint på medisiner, og hun syns selv at "pustern" hjelper som hun så pent kaller den.

Men; jeg skulle aldri ha tatt en slik tur allerede nå. Lenge leve smertestillende sier jeg bare, og trekker meg rolig tilbake og tilbringer resten av uka hjemme. Mannen startet i jobb igjen igår og. Det er jo ikke noe problem egentlig, så lenge jeg ikke tar vann over hodet. Ungene er jo ganske selvstendige og trenger ikke aktiviseres, de leker fint med hverandre. Jeg er heldig der.

Barna sov faktisk lenge idag og, kom tuslende inn til meg rundt 8. De leker litt før de kommer inn, egentlig veldig greit det. Igår måtte jeg jo vekke de. Første gangen noensinne at begge har sovet lenge. Det er jo typisk at de sover når vi må stå opp.

Men det var jo ei fin seng som møtte meg da. Snakk om å drite seg ut! Lillebror altså... begge bamsene fulle av bæsj, og stort sett alt som var i senga. Jammen godt det finnes vaskemaskin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar