lørdag 26. juni 2010

FERIE!!!!!

Endelig er dette et faktum, mannen har ferie!! Dvs at vi er to stk hjemme, og det må jeg innrømme er helt fantastisk! Tror alle mann var i feriemodus siste uka, så den har vært tøff. Idag er vi helt klart i ferie, ungene har sunget for full hals i hele dag og vært strålende fornøyde, vi har grillet og. Helt fantastisk! Min vakre på 3 år sa; "det skal bli så deilig med ferie, jeg er så ille sleten" *ler* Hun har et stressende liv gitt.

Igår var vi på kino og. Jeg var så nervøs for lille Terror, aldri i verden om han klarte å sitte stille så lenge tenkte jeg. Han har aldri sett et helt program på TV før, så jeg trodde dette kom til å gå til helvete. Den som satt stille hele filmen var faktisk lille Terror. Overrasket alle der. :)

Og igjen: det er sol, sol og sol!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar