lørdag 12. juni 2010

Årets blogger!!!

Og det er iallefall ikke meg! Hahaha... jeg skulle hatt påminnelser skjønner jeg!

Dagene går og vi nærmer oss ferie. Det merkes på oss alle det, blir litt småslækk. Skal bli litt fantastisk å være to hjemme og.

Masse har skjedd siden sist, jeg er nå så godt som helt friskmeldt! Forrige ERCP gjorde meg iallefall sten og stentfri, og det er bra! Og etter å ha vært og rotet alene på Ullevål, har jeg kommet til følgende konkusjon: Jeg glemte å stille opp da Gud ga ut retningssans.

Ellers har lille herremannen min på snart 2 sluttet med sutt. Den kostet meg dyrt! Byttet den ut med "ukkukkingsøtøy", eller utrykningskjøretøy som vi andre kaller det. Nok var nok da vi opplevde x antall ganger en sutt flyvende i frontruta på den allerede grusomme kjøreturen tur/retur Trøndelag. Sutteslutten har gått over all forventning, men så er han jo verdens beste terrorist og da, fantastiske gutten min!

Apropos kjøretur tur/retur Trøndelag. OMG sier jeg bare! Min bestefar er nå blitt 90 år, og dette måtte jo selvsagt feires. Fra Lillehammer til Grong hylte Lille Terror, og returen startet han ved Ulsberg. Det er noe som kan få enhver til å miste fatningen. Og for ikke snakke om når Prinsesse IF måtte på do, vi kjører rundt ei halv bygd før vi finner et sted hun kan tisse, altså i kjelleren på en cafe ender vi. Endelig ved doet, så må hun ikke tisse likevel. Mao en marerittur, og jeg har kommet frem til at vi kommer til å dra på bilferie ca aldri mer!

Selv om bilturen var grusom, så var det koselig å treffe alle sammen igjen. Stressetur, men det ble en vellykket tur, og ikke minst ei vellykket feiring.

Tja, da var det vel ikke stort mer. Nå er det lørdag, og vi sitter og krysser fingre og tær for at ungene "bare" har spist noe de ikke tålte. Omgangen ønskes ikke velkommen!

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar