fredag 18. juni 2010

Et innlegg fra duden i Kronkenhaus

Inni Kronkenhaus bor jo Kronk, kaninen vår. En fantastisk liten skapning med personlighet så det koster etter. Han er veldig glad i oss, og vi er veldig glad i han, men han er derimot ikke så begeistret for folk han ikke kjenner. De skal gjøre seg fortjent til å bli likt.

Dette er jo så som så, men jeg merket jeg ble litt sur da jeg fikk kommentarer om at han er bortskjemt! Det var han IKKE!!! Når skal jeg slutte å være så påståelig? Ved nærmere ettertanke er han så bortskjemt at det nesten er flaut! Han har innhegning ute, der er han hele tiden mens vi er ute, og jeg er ute med han en tur på kvelden. Hvis han mener han blir satt inn for tidlig, så blir han sur. Dette i seg selv vitner jo ikke på at han er bortskjemt, men dette gjør: Han spiser ikke salat/løvetann dersom man legger det på bakken. Da er det nemlig ikke ferskt mer. Han skal fores fra handa!

Men; verdens beste Kronk!

1 kommentar:

  1. Dyr med personlighet er kult! Om han er bortskjemt eller ikke, spiller jo ingen rolle. Jeg har faktisk ikke sett kaninen, såå lenge siden er det jeg har vært på besøk hos dere. Vet du hva det betyr? At inntil jeg får rota meg til dere igjen, må du legge ut noen bilder av denne Kronk med kul personlighet!

    SvarSlett