onsdag 26. august 2009

Bedre sent enn aldri

med oppdatere gårsdagen. Jeg hadde såpass vondt igjen igår at jeg bare gikk og la meg. Egentlig like greit, ingenting å sitte oppe etter iallefall.

Igår startet dagen med et brak! Noe over 6 ringte telefonen, jeg og ungene sov ennå. Om jeg kunne passe ei lita tulle, de sto på utsiden, hehe... Bare koselig det! Ungene leker så godt sammen atte... Bare innimellom jeg må gripe inn litt, det hender det går litt hardt for seg. Min lille Terror gir seg jo ikke på tørre møkka om han har bestemt seg for en ting, og det er krefter i den lille kroppen.

På ettermiddagen fikk Prinsesse IF og Terror besøk av sin bestemor, og det er jo alltid stas! Ingen bestemor er så morsom som deres bestemor. Terror gikk fra ¨å være grisesur til verdens blideste unge. Er vel sant at de tar det ut hos mor. Spørs om det ikke er noen tenner på vei igjen. Gutten er 13 måneder og fremdeles kun 3 tenner.

Mannen rakk hjem igår og, han rakk akkurat ikke ungene, men likevel... må jo si han var tidlig hjemme da. Da det passer midt i rævsprekka at jeg er sjuk.

Jo, og stakkars lille gutten min igår som prøvde å leke med jentene. De leker som sagt godt sammen, men innimellom stenger de han ute, for han er jo bare en "baby" ennå. Yeah right, babyen tar de nesten igjen i størrelse, men det er en annen historie. De kalte han for en stor stygg og farlig isbjørn og løp fra han. Så hver gang han fikk løpt bort til de, så løp de ifra han. Til slutt ble han kjempelei seg og satte seg ned og begynte å gråte. Var lei seg lenge etterpå. Og så var han ingen farlig, stygg isbjørn lenger, men kunne få leke med de.

Og så har vi min nydelige datter, hun har de fineste løsningene på alle problemer her i verden. Hver gang hun blir sur på meg, så skal hun reise til tante Simone. Det er jo greit det forsåvidt, men tante bor jo ca 80 mil unna. For Prinsesse IF er jo ikke det npe problem, for hun kan jo ta bussen. Men igår så sa jeg at jeg tror ikke det går noe buss dit, for det er veldig veldig langt. Tydelig hun satte seg litt i tenkeboksen, for noen timer senere hadde hun løsningen: Helikopter selvfølgelig!

2 kommentarer:

  1. Så koselig med blogg. Her må jeg følge med :)

    Klem fra Kristine/Ke@

    SvarSlett