tirsdag 18. august 2009

Nok en dag overlevd!

Tenk det da, de to første dagene etter ferien har gått som en drøm, helt fantastisk! Ungene har oppført seg eksemplariske som bare det, og da er vel igrunn alt helt topp. Vi startet dagen alt for tidlig ifølge meg, sånn ca på samme tid som de første fuglene synger. Frokost og så var det full fart på Knoll og Tott. Lillebror har lært seg å gå, helt fantastisk den stilen. Eller; han går ikke lenger, han løper. Hadde jeg bare skjønt hvordan jeg får inn mobilvideoer. *sukk*

Dagen ble jo komplett da barnas bestemor, altså min svigermor, kom på besøk. Dette er bestemor med stor B, og ungene er virkelig glad i henne. For å sitere min datter da hun hadde ødelagt noe som var bestemors og jeg påsto at bestemor kunne bli sint; "nei mamma, det går ikke an det vel!" Bestemor har de tvinnet rundt lillefingeren, selv om bestemor selv påstår at hun har klare grenser. Yeah right! LOL!

Men så kom dagens nedtur... Det var klart for barne-TV, og storesøster hadde gledet seg hele dagen til å se Dora. Klokken er endelig barne-TV, vi slår på og setter oss ned og venter... næh... Ingen Dora, men et eller annet om bier! Eeek, snakk om å ødelegge dagen for lille prinsesse da! Sender dermed en stooor takk til Playhouse Disney som faktisk sender Små Einsteins før leggetid.

Jupp, det var vel dagen idag. Nå er jeg nydusja, burene til Rart, Troy, Malina, Kuzcovina, Leyla, Shadow, Chevelyn, Christa, Ariel, Tequila, Nitra og Kronk er rene og. Ja, en temmelig flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar