lørdag 22. august 2009

Vondt vondt vondt!

Etter å ha sovet bort hele fredag kveld pga magesmerter, så er jeg egentlig litt sur. Så av ren trass sitter jeg oppe idag. Det gjør fremdeles vondt, så jeg har vel egentlig mest lyst å legge meg. Tverr og egen er det noe som heter. Fått kjøpt idoform balanse, har et lite håp om at det kan fungere, hvis ikke blir jeg nødt å bite i det sure eplet; ringe legen!

Fått gjort unna ukeshandelen idag, så vi trenger ikke tenke mer på det. Egentlig veldig greit, gjør dette hver lørdag, både mer praktisk og mer økonomisk. Ble betraktelig flinkere til å planlegge etterhvert som barna kom.

Nå som det er helg er jo mannen hjemme og. Han rakk forresten barna igår, så var vel idet han kom hjem at jeg la meg. Idag lagde han kotletter surret i fløte, champingjong, vårløk og purre med poteter til. Det var suverent godt, men så ble jeg jo kvalm igjen. Møkkakropp!

Nei, satser på en bedre dag i morgen! God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar