fredag 25. september 2009

Nedtelling til helg

for idag er det endelig fredag! Ikke for det, syns det er mandag og fredag hele tiden. Tiden flyr!

Igår hadde trolla besøk. Det var moro for de det å endelig få leke med venninna si. Jeg er endelig såpass frisk at jeg kan låne de litt. :) Fantastisk! Lille Terror klarte å følge jentene han og nå, han løper jo som bare det. Hendte han ble hengende litt etter, men han er jammen meg en frisk og rask gutt som vet hva han vil.

Prinsesse IF var ikke fullt så fornøyd med middagen jeg lagde igår. Vi hadde kyllingnuggets og pommes frites, noe hun syns er kjempegodt! Med det var jo så trist da at pappa ikke var hjemme og fikk sånn middag han og. Hun begynte å gråte, for hun var så redd for at pappa bare skulle spise knekkebrød til middag. Trøste bære, er det noen som ikke sulter foran brødskuffen er det jo han. Hun kaller den middagen der "magestjerne" av en eller merkelig grunn, først igår jeg skjønte hva det var. Kjempelogisk!

Idag presterte lille Terror å sove nesten til 7, så vi er nesten uthvilte både jeg og trolla. Prinsesse IF sov til 8, det er jammen ikke dårlig. Hun var oppe i natt og kom gråtende inn til oss og krevde "aua bort", så da var det vel et eller annet som plaget henne. Ga seg igjen rundt den tiden det tar før aua borten fungerer. Ikke for det, vi kan ikke alltid stole på det der, men når hun våkner av det så velger jeg å tro at det er sant. Var jo som hun sa etter x antall dager med feber og vondt, at hun ville ha aua bort i tilfelle hun fikk vondt når hun sov. Jadda...

Terror sover, Prinsesse IF leker med Barbie i senga vår og jeg må vel igang med helgevasken. Merkelig nok vasker ikke huset seg selv. Og så håper vi at vi får lagt parkett i helga! *krysser fingre*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar