lørdag 19. september 2009

En ny opplevelse

Nå er det jo et par dager siden jeg har oppdatert, og alt går som det skal. Formen min er bedre, jentungen skravler høl i huet på alle som gidder å høre og alle som ikke gidder å høre, og guttungen har kommet med enda flere ord. Det nye store er "ballong" og "dettebøøøø"(knekkebrød). Går så det suser! De er gode venner om dagen og, ikke for det... det pleier de jo å være om man ser bort fra siste timen før middag. Da forandrer de seg fra søte små barn til monstre jeg aldri har sett maken til, men etter å ha spurt andre med små barn, så er ikke det bare mine. Puh, godt er det! Er den timen der jeg lurer på hvor vi feilet i barneoppdragelsen.

Siden sist har vi faktisk fått lagd lokk til sandkassen til trolla og. Tror naboen kan være jævlig glad for at våpnene til mannen er låst inne, og det faktum at jeg ikke vet hvor nøklene er, for den katten deres hadde blitt skutt da! Frekke dråget som driter og pisser over hele. Ønsker jeg det i gården min, så skaffer jeg meg katt selv! Grrrr! Katten er koselig den altså, ungene er kjempeglad i han, men jeg kunne klart meg uten avfallsstoffene som han sprer der det passer oss dårligst. Appelsinskall har jeg hørt skal hjelpe, så skal prøve det andre steder. Sandkassen til trolla har iallefall lokk, og det er velo strengt tatt det viktigste!

Idag er det en ny opplevelse for meg og mannen da. Vi leverte barna våre til foreldra hans før lille Terror sin dupp, og vi skal ikke hente de før i morgen. Nesten så det er litt fælt. Rart med det, men en savner jo de små skapningene når de ikke er her. Blir litt vel stille i huset. Må innrømme at jeg er veldig spent siden dette er aller første gang, men vi krysser armer og ben for at det går bra! Sunt for barna å prøve dette og. De ruler jo stripa der borte, så de er jo dumme om de slår seg vrange. For å sitere min svigermor: "jeg setter grenser for de jeg altså" jaaaadaaaaa.... LOL! Deres hus, deres grenser, det legger ikke jeg meg borti! Må jo være topp å være hos bestemor og bestefar. Der får de jo tross alt lov å hoppe i senga! Litt moro og da.

Hittil idag har vi ikke gjort annet enn å farte rundt, tenkte å få gjort mer på oppussinga. Eller... ikke jeg da, jeg skal ha sofadate, lenge leve smertestillende! Ikke nevneverdig lurt å gjøre så mye på en gang. På tide å ta legen på ordet kanskje? Ikke for det, etter en pose med smågodt, så merket jeg prikking i hodet og. Lurer meg på jeg om jeg slipper unna sukkersyken. Var høyt og lavt og ingensteder på sykehuset, men trenger jo ikke få det! Håper dette går seg til når alt i bukspyttkjertelen går seg til . Er jo en fare for å få det siden jeg ikke vet hvor mye som er blitt skadet av den. Jaja, levelig!

Nyte stillheten med Mozell light ikveld jeg som ikke har lov å drikke! SKÅL!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar