onsdag 16. september 2009

Av små barn og fulle folk...

Ja, er det ikke fint når datteren min på snart 3 går rundt og sier til alle at "mamma hadde vondt i magen, så mamma var på sykehus i pysj og var bomullshue" Ja, det gikk litt i morfin og ketorax, så hun hadde jo virkelig et poeng, men hun trenger da ikke spre det så. Haha...

Eller den logiske tenkningen hun kom med igår: "jeg skal kjøpe seilbåt, for bestefar er hjemme fra jobb, for han er forkjølet" Ikke noe av dette stemmer forsåvidt, men hvor får hun det fra?

Siden jeg er i gang med å skryte av jentungen, må jeg jo skryte av guttungen og. Han har lært seg klappe og ta av fra Einsteins. Det er ikke rent ennå, men vi skjønner veldig godt hva han sier. Han klapper på lårene og "app app app app app app" strekker armene såvidt over hodet, men det er jo så langt han rekker og skriker "a aaaaa" Så det leker Knoll og Tott om dagen. Og skikkelig skrekkblandet fryd når "Storejet" kommer for å ta de. De er virkelig verdens beste, og jeg er vanvittig heldig som har fått to så flotte troll!

Og da var det på tide å vekke lillebror, så storesøster har noen å leke med. Vært kjempeflink idag, vasket buret til Kronk helt alene, så jeg ordnet bare hos chinchillaene idag. Hun tar virkelig ansvar for kaninen, og det er bra. Setter han i løpegården som det første når vi går ut, sjekker at han har mat og vann, tømmer doen hans og gir han høy. Flinke jenta mi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar