mandag 24. august 2009

Blåmandag

Mandag igjen og nok ei uke påbegynt. Lille Terror startet dagen klokken 5, da var ikke jeg spesielt klar for å starte, så jeg ga han ei flaske med Drikki, det er første gangen jeg har gjort noengang, og jeg trooor han sovnet igjen. Iallefall hørte jeg ikke mer før Prinsesse IF sto ved senga mi og spurte om jeg kunne stå opp og hente "pustern" som hun kaller det. Prinsesse IF har astma, og hun vet at "pustern" løser opp når hun tetner til. Vi sto selvsagt opp alle tre da, da vart klokken 8, og da er det strengt tatt morgen.

Terror har hatt skikkelig drittdag idag, skikkelig og! Da snakker jeg ikke om en gutt som er litt grinete, men en gutt som er noe inni hampen grinete! Prinsesse IF tror jeg gleda seg til Lillebror skulle legges. Jeg trodde jo at en dupp kom til å gjøre underverker og, men gutten var like sur da han sto opp som han var da han ble lagt. Takke f*** for at vi har stort uteområde sier jeg bare.

Så var det min tur til å drite meg ut med tanke på middag idag. Stroganoffgryte er jo egentlig kjempegodt! Lagde hjemmelaget potetstappe og stekte kjøtt, blandet ut posen med vann, og skulle bare ha melk i... men hvor er melka? Vi er faktisk tomme! Men gidder jeg gå og kjøpe? Neida, jeg improviserer... Det er jo aldri noe heldig tatt i betraktning at jeg ikke er så nevneverdig flink kokk i utgangspunktet. I stede for melk bruker jeg litt fløte og creme freesh(eller hvordan det staves). Resultat: Maten er totalt uspiselig!!! Ungene syntes det var godt, så da har vel mannen rett i sine antakelser om at de er født uten smaksløker.

Nå er det snart natt for min del og, har gleda meg til å legge meg. Såååå trøtt! Og en dag nesten uten smerter, bare småkvalm og sliten, så jeg skal ikke klage. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar