søndag 21. februar 2010

Lille Terror!

Jeg har to helt fantastiske flotte barn, men nå er det om Lille Terror. Han er en fantastisk herlig gutt med et smittende smil, og en hjertelig latter. Han er bråsint så man kan bli skremt, og han er en skikkelig kosegutt. Han skravler fra morgen til kveld, og vi er veldig glad i denne gutten vår.

Når det var sagt, så kan jeg si noe som ikke bare er positivt og, men som kun gjelder nå! Fy søren for en sinna og slem unge! Jepp, Lille Terror får hjørnetann nr 2 i tillegg til at han går på penicillin for øre og halsbetennelse, så det er jo forståelig at han er sint og. Vi vurderer å tjene oss rike på å leie han ut til CIA som hemmelig våpen i avhørsmetoder. Den gutten der tror jeg kan få en til å innrømme alt bare for å få en pause når han er som han er nå, til og med innrømme ting man ikke har gjort. Han blir sint om man så bare ser på han, og han har vært alt annet enn snill mot sin søster. Det som nesten var litt komisk da, det var at storesøster tok igjen da hun trodde vi ikke så henne. Vi latet som vi ikke så det og, for han fortjente det! Hun klabbet til flaska hans da han drakk. Hun har alltid vært den som skal forklare ihjel ting, og som tror at verden er rosa, så det var godt å se at hun tok igjen.

En annen ting med Lille Terror er dette; Når han har sovnet, så sover han... Innimellom så setter han seg opp i senga si på nettene, og da blir han sittende og gråte helt til noen kommer opp og legger han ned i liggende stilling igjen. Det virker rett og slett som han ikke skjønner hvordan han skal legge seg ned igjen når han sover. Vanskelig oppgave!

Og, jeg må gi meg på dialekta og... Ingen tar min dialekt. Lille Terror har lenge sagt en bil, nå sier han og "mange bilæj"

Når dette er sagt, så er han verdens besteste gutvott!

1 kommentar: