søndag 7. februar 2010

En uke er over

og vi har fått omgangen i hus. Eller, mannen har fått omgangen, og en syk mann er ille! Har i skrivende stund huset for meg selv, mann og barn er lagt for natten. Jeg har nettopp lest ferdig Drømmehjerte av Cecilia Samartin. Ikke min type bok... trodde jeg! Må bare bøye meg i støvet og rose den boka skikkelig, nydelig! Rett og slett nydelig bok!

Vært en fantastisk dag idag med et nydelig vær! Kronk lå og koste seg ute i sola mens Knoll og Tott herjet i snøen. Vi er heldige som har så mye tid sammen. Jeg har virkelig verdens flotteste barn. :)

Snart finne senga, skal bare først, som om det er noe nytt. Tidlig avgårde for å ta noen blodprøver før jeg og ungene drar i barnehagen. Fikk da brev fra Ullevål på fredag, så jeg er pokka nødt å ta blodprøvene i morgen. Jeg hadde helt glemt det jeg, eller fortrengt det kanskje? Håper jeg får noen svar om hvor lenge det er igjen til jeg kan starte livet igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar