tirsdag 23. februar 2010

Rart å tenke på,

men en forbanna telefon kan faktisk ødelegge resten av dagen! Å bli minnet på ting man egentlig har mest lyst å glemme og legge bak seg. Spøkelsene må tas tak i, det nytter vel ikke bare å dytte de foran seg et helt liv, selv om det er fristende. Jeg savner trolla mine jeg! :(

Uansett da, dagen begynte kjempefint, to flotte skapninger som kom inn og vekket meg. De er livet mitt de, så helt utrolig perfekte som de er. Ganske utrolig egentlig at vi har klart å lage noe så perfekt! Vi fikk spist frokost, så ble de hentet av sin bestemor. Det kommer nemlig et helikopter og henter noe ved garasjen hjemme hos de, og det er jo noe man rett og slett ikke kan gå glipp av når man er 1.5 og 3 år. Vil anta at de har masse å fortelle når de kommer hjem idag.

På en måte er det litt godt å være alene og, men det gjør jo at man får tid til å tenke, og det er ikke alltid like greit.

Men: Jeg har to fantastiske små, så jeg har alt å være takknemlig for! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar