fredag 26. februar 2010

Endelig fredag?

Hver torsdag, så tenker jeg; det skal bli så deilig i morgen, endelig fredag! Og hver fredag husker jeg at dette er den dagen ungene er i tottene på hverandre, de er slitne etter ei lang uke og litt sure, enkelt og greit. De kan krangle om ALT! Og de konkurrerer om ALT! Og merkelig nok er begge lik meg, både dårlige tapere og dårlige vinnere.

Fredagene skal man jo få gjort unna så mye i huset og. Jeje, har ikke gjort en dritt, helt seriøst! Se om energien rekker til mer enn å skille de to trolla mine i løpet av dagen. Lille Terror blir betraktelig bedre etter en dupp, og da er det vel ikke like moro for Prinsesse IF å mobbe henne heller.

Uka er iallefall så godt som over. Tirsdag var de hos bestemor og bestefar, Lille Terror sov seg gjennom helikopteret han, forstå det den som kan. Og siden jentungen så helikopteret, så måtte hun jo gni det inn litt ekstra da de kom hjem at hun hadde sett, og at gutvotten sov. Og det ender jo som det må det, med en rasende gutt som vil se "koptej"

Onsdag var det barnehage, alltid stas det! Torsdag, altså igår var vi i kirken. Alle som kjenner meg får bakoversveis nå, men ungen syns det var moro, så da kan vi jo gjenta det neste gang det er barnesang der og. Vi fikk kombinert det med å besøke ungene sin oldemor og, og det syns jo både ungene og oldemor var stas, så da tenker jeg at vi gjentar suksessen, selv om jeg syns det ble litt mye jesus. Men nå er det ikke meg dette dreier seg om, men ungene! Og om de ønsker å tro, så er jo det fint! Om noen som leser ikke vet det, så er ikke trolla mine døpt, men de står fritt til å gjøre dette når de blir eldre dersom det er dette de ønsker. At de lærer om Gud og Jesus er jo ingen uting uansett.

Onsdag skulle min kjære x som forlot oss så alt for tidlig ha blitt 32 år og. Blir faktisk lettere for hver år som går, men man husker jo dagene likevel. Nytter ikke å dvele ved ting som er skjedd, gjort er gjort, og spist er spist!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar