onsdag 17. februar 2010

Askeonsdag

Dagen etter feittirsdagen, noe vi forsåvidt feiret idag med god mat. Det er ikke det samme når man lager det selv altså. Savner bestemor sin feittirsdag jeg, men det er vel litt drastisk å reise nordover bare for det, eller?

Vært en litt bedre dag idag. Ungene har hostet ut lungene i natt(iallefall sånn det hørtes ut), så de ble tatt med til legen. Begge har både hals og ørebetennelse, så det var penicillin på begge to. Egentlig ganske så fantastisk at de begge klarte å få det samtidig, for da blir det bare intensiv sykdomsperiode nå i stede for at det skal gå i rykk og napp. Iallefall det jeg trøster meg selv med.

Ble en tur innom biblioteket og da, måtte jo låne seg noen bøker de to små. Prinsesse IF er veldig glad i å lese, og det ser ut som lille Terror begynner å ta etter og. Han skulle iallefall ha ei bok med "bilæj", og den har han lest flittig i etter vi kom hjem.

Brev fra Ullevål idag og. Infeksjonsprøvene så fine ut, og det må jo være et godt tegn! Skulle faen meg bare mangle egentlig etter 3 måneder non-stop på antibiotika. Det kan umulig være sunt! Merker jo at immunforsvaret er rimelig svekket, men jeg slipper vel unna alt det bakterielle kanskje? Blir jo forkjøla om jeg får sms fra en som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som var forkjøla en gang jo. Går seg vel til det og.

Anyway: Betraktelig bedre verdier, så da er det håp for meg og! Nye blodprøver om en ukes tid eller to uker. Leverprøvene MÅ være gode før videre behandling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar