torsdag 24. desember 2009

God jul!!!

Ja, da kom dagen her i år og. I år er det til og med hvit jul, det er jo helt fantastisk! Kronk er ikke fullt så enig, men ingen har spurt han hva han syns om snøen. Det blir middag hos svigerforeldre med nisse og alt. Blir nok bra! Prinsesse IF har pakket inn smokkene sine, nissen skal få de... Nissebarna trenger sutt mer enn henne som hun selv sier, for hun er jo blitt stor!

I dødsannonsen i avisen idag står romvenninnen min fra mitt første opphold på sykehuset og, kjenner det var litt småekkelt å lese. Vi ble faktisk veldig godt kjent på de to ukene, og jeg virkelig savnet henne forrige opphold. Trist at det endte slik! Vi hadde samme diagnose uten at jeg vil gå mer inn på det i en åpen blogg.

En slik dag så tenker en på alle som dessverre ikke er med oss lenger, og som man savner så veldig. Er vel idag man skal være takknemlig for alle og alt en har igjen, og prøve å legge skyld og vonde tanker til side. Det er JUL!!!

1 kommentar:

  1. Hei. Beklager sent svar, men her er link til den nye bloggen min.

    Klem fra tidligere Kaoskontroll. =)

    SvarSlett