mandag 7. desember 2009

And again...

ble det akuttur på legevakta. Herlige fantastiske helvetes møkkakropp!!!! "Bare" anfall denne gangen, så ingen betennelse om ikke annet. På en side er jo det bra, slik at jeg får startet lavdosekuren før de gjør noe mer, men på den andre siden hadde det jo blitt akuttoperasjon dersom det var betennelse. Fikk ketogan i pilleform som jeg skal ta ved anfall frem til operasjon. Dersom denne ikke lindrer blir det akutt. Fungerte igår, er jo samme som ketoraxen, og den har jo tatt toppene på sykehuset. Fått med skriv fra kirurgisk, så da er det vel opp til fastlegen min å skrive ut så jeg har utover.

Anyway; høydosekuren var over igår, så nå er jeg over i lavdosekuren, det er vel et steg fremover bare det. Ta en dag av gangen. Mest lyst å lage garasjesalg og selge organene mine nå, men det er vel en dårlig ide det og.

Prinsesse IF er betraktelig bedre form nå, Lille Terror har til og med fått litt flere tenner. Han er så sen med tennene at vi blir like overrasket hver gang det titter frem ei. Prinsesse IF har hatt sesonginfluensaen, og på en måte så er det jo greit at vi er ferdige med det innen jul og.

Ellers så har vi fått laget massevis av julepynt! Skikkelig juleoverdose hjemme nå, og det er slik det skal være. Blir mer og mer lik min egen mor. Prinsesse IF er en kreativ sjel, så hun har laget kjempemasse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar