søndag 4. oktober 2009

Søndag og slækkern

For man kunne jo håpe på at prinsesse IF berget? Neida, som ventet ble hun forkjøla og. Eller forkjølet som hun sier. Fint skal det være. Kom som kastet på henne under barne-TV igår. Lille Terror var i elendig form både igår og idag. Igår kastet han opp og sto i, idag har vi ikke hatt det iallefall, og godt er det.

Natt til igår var vi oppe og surret halve natten pga lille Terror. Passet utmerket, eller ikke! På fredag fikk jeg bamsemums av mannen, og det var jo knallgodt, så lenge det varte! Fikk tidenes gallesteinsanfall igjen, og tok smertestillende for det. Den ene tok det ikke, så jeg tok like godt den andre typen og. Fikk lagt meg i tide, men jeg kan jo si at jeg ikke egner meg som pillenarkoman iallefall, for det tok nuven på meg. Godt mannen var hjemme! Så da kommer bamsemums på lista over ting jeg ikke kan spise, sammen med pølser, egg og eple. Bare å prøve seg frem sier legen. Jævlig enkelt å si! Hadde vært greit å utføre og det hadde det ikke vært så inni helvete vondt!

Denne natta sov lille Terror seg gjennom natta, prinsesse IF kom inn rett som det var og ba oss tørke snørr, takket for hjelpa og gikk og la seg igjen. Kan ikke annet enn å le heller da. Og da hun kom inn idag tidlig lo vi iallefall; "Mamma, pappa!!! kom og se!!! *****(lille Terror) er helt grønn i trynet!!!" Vi skjønte hva hun mente da vi gikk og henta han. Det var snørr overalt! Og det satt så ille fast at jeg måtte skrape av med neglene i tillegg til å vaske han.

Nå har vi spist hjemmelaget lasagne a la meg(ja, faktisk!! Det er MIN jobb å lage, og de påstår det er godt ;P), lille Terror er lagt, prinsesse IF sitter og ser Små Einsteins på playhouse Disney og vi voksne sitter på hver vår PC. Deilig med en slapp og fin avslutning på kvelden.

2 kommentarer:

  1. Gallestin gjør så VONDT!!! Ble operert for det for 2år siden og det er eg kjempe glad for. Håper du slipper å gå så lenge med det.


    *klem*

    SvarSlett
  2. Ble operert for det 31 august jeg og, fjernet 8 steiner. Skal operere igjen i slutten av denne måneden, og etter det skal jeg fjerne galleblæren. GLEDER MEG!

    SvarSlett