lørdag 17. oktober 2009

Så var den helga ødelagt og.

Jeg er sint! Nemlig! For selv om jeg har gått og ventet på sykehusinnkallelsen, så er det ille når den først kommer. Slike brev kan en godt sende ut slik at man får de på en mandag, ikke en lørdag. *sinnafjes* Jeje, hentet posten og ser at det er fra SØF. Første gangen jeg faktisk har ønsket at det var en regning, men den gang ei! 4 november er det pån igjen, men denne gangen har jeg søren ikke tenkt å være i to uker! Massevis av tid til å grue seg og.

Vært ei finfin uke med Knoll og Tott dette og. Friske igjen, og det er jo bra! Prinsesse IF kommer med det ene gullkornet etter det andre, egentlig bare moro å høre på. "mikkes kukkhus" har jeg jo fortalt om før, men i "mikkes kukkhus" er jo "vaske-petter". Høres ut som en 00.00-film, ikke playhouse disney. Og for ikke snakke om "fantasiens flyttepakk". Dette er jo forsåvidt talefeil da, men hun sier mye jeg kjenner igjen meg selv og andre på;

*å fyttirakkern, ***** har driti på seg, han lukter vondt
*næmmen kjære vene da, var dette virkelig nødvendig?
*nei, vet du hva! Sånn gjør man ikke!
*natta lille venn, sov godt! Glad i dæææ!

Kan jo like gjerne drite ut meg selv og når jeg først er igang. Har en sprukken og en hoven tå etter gårsdagens episode. Jeg burde jo ha lært etter så lang tid at man kikker ned når man har barn og de er oppe! Men neida, jeg har ikke lært! Den store sinna lastebilen av stål, det skulle ikke gått an å ikke se den, men jeg klarte det jeg! AU!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar