torsdag 26. november 2009

Alt går ikke som planlagt

Neida, alt går virkelig ikke som planlagt! Jeg er en vandrende medisinsk katastrofe, rett og slett! Operasjonen igår var ikke så god som den burde, så derfor blir heller ikke operasjonen om ei uke tatt. Så her skal jeg gå da, på antibiotika 2 typer i 10 dager for så å gå over til en annen type "lavdoseantibiotika" frem til operasjonen som er utsatt til januar. Begrunnelsen: Joda... normalt sett er dette en operasjon de tar i Moss fordi det er enkelt. Jeg skal ta den i Fredrikstad siden det allerede nå er forventet komplikasjoner. Men; siden galleblæren er så betent og fremdeles hissig, så tør de rett og slett ikke. Så da blir det vel bare å tygge antibiotika en goood stund til

Men for å se det positive i situasjonen da, så får jeg hele adventstiden hjemme sammen med trolla mine, vi skal kose oss så atte. Jeg er endelig hjemme med barna mine og jeg er virkelig glad for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar