mandag 5. april 2010

Påsken er over...

og i morgen er det tilbake til hverdagen igjen! Skal på en måte bli litt deilig og! Var helt fantastisk med late dager i påsken, iallefall etter Lille Terrors hjørnetann brøt ut. Da ble verden mye bedre for han og for alle rundt han med hørsel.

Vi ert ferdig med omgangen og. 9 dager holdt vi på(eller; jeg og Lille Terror, de andre berget med to dager), det er lov å være lei da eller? Fordelen med Lille Terror er at han har matlyst selv om han er syk. Kjempekjekt! Spiser, spyr og spiser videre. Vi syns han ble tynn, men det ser ut som han tar igjen det tapte rimelig kjapt!

Ellers så har jeg overstått drittdag og. Det er ikke moro å bli gammel! Men det gjorde det betraktelig bedre med wii fra mann og troll MED spill! :)

Når det gjelder tilstanden til Lille Terroristen min så oppdaterer jeg når jeg vet noe mer, evt gir beskjed til dere nærmeste på sms/telefon. Er ikke alt man forteller i åpen blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar