onsdag 3. mars 2010

Jeg er fyllesyk idag

hipp hurra, hipp hurra! I wish! Neida, jeg er ikke det, men det føles sånn. Når man på kvelden har ører som buldrer og man VET man våkner neste morgen med øreverk og forkjølelse med det som følger med, så har man egentlig ikke særlig lyst å legge seg. Og selvsagt; jeg våknet med øreverk og forkjølelse! Nok nå!! Blir jo forkjøla bare jeg kjenner noen som kjenner noen som var forkjøla forrige uke. Lei! Lurer på om dette blir bedre når jeg blir frisk ellers.

Nye blodprøver ble tatt på mandag, jeg er så spent på resultatet at jeg kjenner jeg gruer meg hver dag når jeg skal hente posten. Jada, jeg vet det bare er to dager siden, men jeg fikk da resultatet på den forrige. Skummelt når det faktisk ligger en konvolutt der med sykehusets logo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar