søndag 13. desember 2009

Lucia!

Lucia idag, og jeg og ungene har lagd Lussekatter. Vi spiste oss kvalme og koste oss skikkelig, deretter fikk vi kjøpt årets kuletre. Litt nedtur å kjøpe tre, men sånn er det når ikke mannen vil flytte på seg. Neida, vi trives her, og ungene trives ikke minst! Vi tok rekorden i år og, det første og beste treet ble med oss hjem. Hvorfor kikke på flere når det første er perfekt. Inntektene av juletreet gikk til en god sak og, bonus i seg selv.

Ellers så går jo dagene. Lille Terror har fått tenner så det synger etter nå, så han bare ventet litt og tok alle på en gang. Formen hans er jo deretter og da, men herlig er han. Prinsesse IF, eller "metern" som hun og kalles etter siste måling er i strålende humør om dagen, og gleder seg verre enn verst til "joulenissen" kommer, for hun og lillebror har vært veldig veldig nille altså... Idag har hun til og med hjulpet til med gaveinnpakning. Om han var mest til hjelp eller i veien kan vel alle og enhver tenke seg, men hun hadde det veldig moro!

Idag er det 1 mnd igjen til jeg er kvitt faenskapet og! Håper det holder med en operasjon, men det vil jo tiden vise. Spørs om den ikke blir større og mer omfattende enn vi først hadde trodd, men det får vi ta som det kommer. Formen er ca litt crap, så føler meg som det dophuet. Ingen ketogan enn så lenge, bare en diverse andre som ikke hjelper på smerten noe særlig, men hodet mitt syns det er litt bedre å ha vondt når det er bomull. Mannen er like dårlig som meg idag, men vi har klart å holde det gående. Jeg er strengt tatt såpass vant med smerten nå, så det går helt fint å ikke ta noe mens ungene fremdeles er våkne. Bare 1 mnd igjen nå!!! Weeeee.... Prinsesse IF er så redd for at mamma må på sykehuset igjen, så vi får prøve å unngå det. Ikke for det, skjer det, så har vi folk som stiller opp, vi er heldige der!

Gode og onde dager... mannen har iallefall holdt sin del av avtalen!

1 kommentar:

  1. SV: Ja, det er underbevistheten som ofte bearbeider saker og ting. Det er når vi sover begge hjernehalvdelene jobber likt, og da kommer det ofte mye fram som vi ikke får frem når vi er våkne. Dette er jo egentlig en kjempefin mekanisme :)

    Det å forstå drømmene er derimot ikke like lett. Jeg pleier å forstå, men denne ganger var det vrient, gitt.

    Juletre ja :) Vi sleit med å finne fine trær i år, men vi er sånn som dere. Tar det første vi finner som vi liker! :) Og jeg er kjempefornøyd i år!

    SvarSlett